Продавець ТОВ "ХАРТРАНС" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
Немає відгуків, додати
+380 (66) 060-00-35
+380 (99) 323-38-66
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ЗЕРНА
Кошик

Організація міжміських перевезень

Організація міжміських перевезень

Головною метою при організації міжміських автомобільних перевезень є забезпечення безперебійної та високоефективної доставки вантажу від відправника до одержувачу, при цьому перевізний процес повинен здійснюватися максимально оперативно і вигідно з матеріальної точки зору. В даному випадку основну роль грає взаємопов'язана технологія усіх видів транспорту, які беруть участь у вантажоперевезення. Про те, що передбачає організація міжміських перевезень, ми і поговоримо сьогодні.

 

Поїзні і дрібні відправки вантажу

Вантажі для перевезення у міжміському сполученні приймаються від відправника потягу або дрібною відправкою. У першому випадку маються на увазі вантажі масою більше 2 тонн, які транспортуються вантажовідправником на адресу вантажоодержувача на підставі єдиного товарно-транспортного документа. У свою чергу, дрібні відправки увазі вантажі масою від 10 кг до 2 тонн. Варто відзначити, що вантаж до 10 кг не приймається до перевезення за міжміським повідомленням. Вантаж дрібної відправки приймається до перевезення з пункту в пункт, де є склад автостанції або вантажного терміналу.

 

Договірні і разові замовлення

Міжміські вантажоперевезення здійснюються на основі постійного договору або разового замовлення. Вантажовідправник з місячним обсягом перевезень понад 100 тонн повинен представляти замовлення на місяць, вказавши число місяця, обсяг і назва вантажоодержувача. У той же час, вантажовідправник з меншим обсягом перевезень представляє разові замовлення не пізніше 48 годин до дня початку перевезень.

Опломбировка вантажу

Вантаж, що перевозиться рухомим складом, обладнаним кузовом-фургоном і цистерною (включаючи ізотермічну та рефрижераторну), а також контейнерного типу, в окремій секції кузова, якщо призначений одному одержувачу, повинен бути опломбований відправником. Розкривати напівпричіп-фургон, секцію і контейнер зі справною пломбою вантажовідправника можна виключно після підписання товарно-транспортних документів про отримання вантажу. Якщо має місце факт несправного стану або недостача, при цьому не виключена вина водія вантажного автотранспорту, необхідно скласти спеціальний акт. Участь водія-експедитора в даному випадку не допускається.

 

Основні завдання при організації міжміських перевезень

До основних завдань організації міжміського транспортування вантажу відносяться:

  • Кількісна і якісна схоронність вантажу;

  • Доставка вантажу в установлені договором строки;

  • Експлуатація вантажопідйомності складу по максимуму;

  • Підвищення ефективності вантажоперевезення, наприклад, скорочує простої в пунктах завантаження і вивантаження продукції (сировини);

  • Раціональне використання часу в дорозі;

  • Оптимальні умови праці водіїв;

  • Своєчасний і якісний технічний сервіс, ремонт рухомого складу;

  • Технічна допомога і забезпечення необхідними розхідними матеріалами в дорозі.

На розподіл вантажних перевезень між різними видами транспорту впливають специфічні особливості самих автомобілів, які, в свою чергу, визначають економічну доцільність застосування кожного з них. При цьому враховуються аспекти регулярності, надійності, швидкості і вартості перевезень, а також географічні, екологічні, соціальні та інші фактори.

При наявності кількох конкурентоспроможних видів транспорту схема вантажоперевезення вибирається, виходячи з результатів техніко-економічних розрахунків, після порівняння показників питомих витрат використання того чи іншого виду транспорту. При цьому є необхідність дотримання таких вимог:

  • Охоплення кожного етапу перевізного від пункту А в пункт Б, а також фактичні витрати незалежно від традиційних методів планування і звітностей (витрати на утримання доріг тощо);

  • Залежно від складності поставленої задачі, облік вкладень експлуатаційного та капітального характеру в рухомий склад за поточний період, а також капітальних вкладень в розвиток постійних пристроїв (входить в поняття перспективного періоду);

  • Використання витратних ставок, які ще називаються експлуатаційними витратами, а також особливості розподілу питомих витрат щодо кожного етапу перевізного процесу і т. д.

 

Підсумки

Організація міжміських вантажних перевезень — справа відповідальна, тому вимагає солідного досвіду роботи в даній області і професіоналізму. Такі завдання варто доручати перевіреної фірмі, наприклад, ТОВ «ХАРТРАНС». Наша компанія надає послуги зерновозів, а також здійснює вантажоперевезення та іншої агропродукції: цукрових буряків, олійних культур, зерна з поля у сховище і т. д. Високий клас роботи, оперативність та вигідні умови співпраці гарантуються!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner