Інноваційні технології в сфері зерноперевозок
Для вивозу і транспортування пшениці, вівса, ячменю, кукурудзи, гороху, гречки, соняшнику та інших культур використовують автомобілі з універсальними кузовами, тягачі та трактори з причепами, самоскиди і т. п. Про особливості сучасного технопарку і технологій зернової логістики ми і поговоримо в даній статті.
Підготовка транспорту — запорука успішної зерноперевозки
Втрата і псування зерна під час транспортування — головна проблема перевезень такого роду. Проте цього можна уникнути, якщо правильно підготувати транспорт. Для цього використовують спеціальний ущільнювач, якими обладнають кузова автомобіля, причепа і напівпричепа. Брезент або інші матеріали (поліетиленова плівка, спеціальний тент тощо) допоможуть захистити зерно від впливу зовнішніх факторів: опадів, вітру. Якщо погодні умови — сприятливі, перевезення може здійснюватись у відкритому кузові самоскида, зерновіз. А щоб використати вантажопідйомність транспортного засобу по максимуму, борти зерновоза можна наростити до висоти, що не перевищує норми (в середньому 1,0-1,1 м).
Зерновоз-напівпричіп — оптимальне рішення
Європейський зерновоз з самосвальным напівпричепом, який характеризується великою вантажопідйомністю і місткістю, є на сьогоднішній день одним з найбільш популярних видів транспорту для перевезення зерна. Це так званий еврозерновоз. Серед всіх світових виробників техніки такого роду можна виділити наступних: DAF Trucks NV (Нідерланди), Scania AB (Швеція), Renault Group (Франція), MAN SE (ЄС). Їх зерновози з напівпричепами відрізняються самостійної вивантаженням. Як наслідок — оперативне виконання різних завдань, мінімальні витрати замовника. Автопарк європейських зерновозів — досить різноманітний, об'єм кузова варіюється в межах 60-70 м3, вантажопідйомність — до 45 тонн, висота бортів — 2,7-4 м. Завдяки особливій конструкції і використання гідравлічних пристроїв, є можливість піднімати двенадцатиметровые напівпричепи в кут 60°, таким чином, полегшується вивантаження будь-якого вантажу.
Тут і сучасна АТС, в основі роботи якої супутникова навігаційна система (СНР). Це дозволяє централізовано відстежувати місцезнаходження кожного зерновоза. Контроль руху, час завантаження і вивантаження, наявність пального в паливному баку — все це можна відстежити за допомогою СНС. Водієві немає необхідності вибирати найкоротший шлях від пункту А в пункт Б, відстежувати витрати палива. Все зробить система.
Основні види кузовів зерновозів
Кузов зерновоза може бути стаціонарним, або причіпним напівпричіпним. У свою чергу, в плані виконання, кузов може бути закритим або відкритим. Такий зерновоз використовується не тільки для перевезення зернових культур. Олійні, соняшник, ріпак, буряк, бобові та інші культури також можуть транспортуватися зерновозами. В принципі всі з вище перерахованих кузовів можуть застосовуватися для перевезення будь-яких сипучих вантажів. Кузова зерновозів використовуються на будь-якому етапі сільгоспробіт. Найбільший кузов масового виробництва здатний взяти на борт 20 тонн вантажу, у деяких випадках використовуються кузова і до 30 тонн. У свою чергу, подібні кузова формують автопоїзда, які дозволяють суттєво збільшити обсяг вантажоперевезення.
Також слід зазначити, що існує 2 способи розвантаження зерновоза: задній і бічний. Левова частка шасі кузовів укомплектована двома осями. Проте, в цілях підвищення безпеки, ваговоз може бути оснащений ще однією чи навіть двома осями.
Зерновоз-автопоїзд для зниження своїх витрат
Вантажний зерновоз-автопоїзд не має 1 кузов, а 2 в зчепленні. Таким чином, збільшується вантажопідйомність, зменшуються інтервал часу перевезення та матеріальні витрати замовника.
Зерновоз-автопоїзд самоскидного типу — транспорт, який розвантажується самостійно, при цьому немає необхідності в залученні робітників і додаткової техніки. Безумовно, такий вид зерновоза є самим практичним і економним.
На виставці «Агро-2012» був представлений перший зерновоз-автопоїзд, розроблений українською компанією «КрАЗ-Караван». Це був справжній прорив у машинобудуванні України. Їх зерновоз склав серйозну конкуренцію таким гігантам, як «КамАЗ», «МАЗ» і навіть багатьом західним аналогам. Перша модель «КрАЗ-Караван» — це 60 м3 загального обсягу самоскидних платформ, 40 тонн вантажопідйомності, безпроблемний розгін на трасі до 100 км/ч. Наступні лінійки здатні перевозити до 100 м3 вантажу.
ТОВ «ХАРТРАНС» — кращі зерновози для автоперевезень!
Провідна українська компанія «ХАРТРАНС», у розпорядженні якої понад 50 сучасних зерновозів, пропонує своїм клієнтам співпрацю на вигідних умовах. При цьому «ХАРТРАНС» гарантує не тільки збереження перевезеного вантажу (зернових, олійних, бобових, культур та буряків), але і високу швидкість виконання замовлення, а також прийнятні ціни. Звертайтеся!